021-91017374

با ما در تماس باشید

کاربرد منهول پلی اتیلن در تاسیسات زیرزمینی

فهرست مطالب

کاربرد منهول پلی اتیلن در تاسیسات زیرزمینی سبب شده تا بسیاری از افراد به شناخت آن روی بیاورند و ویژگی های آن را بررسی کنند. همچنین این محصول در همه مواردی که نیاز به دسترسی به لوله ها و تجهیزات زیر زمینی وجود دارد، کاربرد داشته و از جنس های مختلفی ساخته می شود. بسیاری از مردم اطلاعات دقیقی درباره آن ندارند و برخی حتی نمی دانند، چیست که در ادامه به کاربرد آن خواهیم پرداخت.

منهول چیست؟

تاسیسات زیر زمینی نیاز مبرمی به دسترسی دارند و در همه شهرها باید از روش هایی برای ایجاد این دسترسی اضافه کرد. منهول پلی اتیلن که با نام آدم رو نیز شناخته می شود اتصالاتی است که به لوله های کار شده در زیر زمین متصل شده و برای دسترسی بهتر به کار می رود یا همان اتصالاتی که باعث می شود تا به لوله های فاضلاب دسترسی پیدا کرد. این محصولات انواع مختلفی دارند که مهم ترین آن برای اتصالات فاضلاب می باشد. اگر در خیابان ها دقت کنیم درپوش هایی در سطح خیابان قرار گرفته است که دسترسی به فاضلاب را میسر می کند. اغلب این محصول برای لایه روبی فاضلاب استفاده شده و می توان بدون نیاز به کندن زمین، مشکلات موجود در لوله های زیر زمینی را با استفاده از آن رد یابی کرد.

با نصب منهول پلی اتیلن در زیر زمین می توان به بسیاری از اهداف رسید و در واقع کمک می کند تا به راحتی افراد بتوانند به خطوط لوله دسترسی داشته باشند. اما نصب آن دارای استاندارد های به خصوصی می باشد که رعایت کردن آن باعث ایجاد کابرد درست و صحیح می شود. برای نصب آن بهتر است طبق قوانین و استاندارد ها عمل کرد تا مشکلی در این باره به وجود نیاید. این محصول خود انواع مختلفی دارد و جنس این اتصالات با یکدیگر تفاوت دارد. تولید این محصول یکی از جدیدترین دستاورد های بشر می باشد که مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت. معمولا شکل و اندازه آن ها از قوانین خاصی پیروی می کند و رایج ترین کاربرد آن در تاسیسات فاضلاب می باشد.

خطوط کابل ها نیز یکی دیگر از موارد کاربرد می باشد که باعث می شود تا به کابل های مختلف در زیر زمین دسترسی داشت. کاربرد های مختلف منهول پلی اتیلن باعث شده تا تولید این محصول از مواد فلزی و بتنی به پلی اتیلن ارتقا یابد و امروزه در کمتر مکانی از لوله های چدن و فلزی برای ایجاد این محصول استفاده می کنند.

فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

جدیدترین مطالب وبلاگ

اینستاگرام

تلگرام

واتس اپ

ایتا

جدیدترین محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لـــــوله آنـــــلاین