021-91017374

با ما در تماس باشید

معرفی منهول مخابراتی پلی اتیلن

فهرست مطالب

منهول پلی اتیلن ابزاری کاربردی برای اتصال کابل های شبکه مخابرات است که توانسته، فعالیت کابل کشی مخابراتی را بسیار ساده سازد. منهول یا آدم رو مخابراتی برای اینکه بتوان چند شبکه را به یکدیگر متصل نمود و همچنین برای دسترسی آسان به کابل های مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت بدنه منهول پلی اتیلن اجازه می دهد که بتوان از کابل های مخابراتی در برابر فشار ناشی از سنگ و کلوخ زمین، محافظت کرد. منهول پلی اتیلن به خاطر اینکه از جنس پلیمر ساخته شده است در برابر نم و مواد اسیدی به شدت مقاوم بوده و اجازه نمی دهد که نم زمین یا مواد شیمیایی، شبکه مخابراتی را دچار آسیب کند.

ساختار شیمیایی پلی اتیلن به کار رفته در منهول پلی اتیلن مخابراتی

 منهول پلی اتیلن از ماده ای پلیمری به همین نام ساخته شده که به طور اختصار آنرا با PE نمایش می دهند. دانستن این موضوع خالی از فایده نخواهد بود که، پلی اتیلن از واکنشی پلیمریزاسیون واحدهای صنعتی اتیلن حاصل می شود. جالبت است بدانید که پلی اتیلن از خانواده مواد پلی اولفین ها بوده که امروزه در ساخت بسیار از ابزار غیر فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های برجسته مواد پلیمری از جمله منهول پلی اتیلن، مقاومت فوق العاده در برابر فشار ناشی از وزن، دما، ضربه، مواد خورنده شیمیایی و اسیدی، نشت رطوبت و… می باشد.

کاربردهای منهول پلی اتیلن مخابراتی

منهول پلی اتیلن مخابراتی، ابزاری بسیار مفید است که برای اتصال شبکه های مخابراتی به کار می رود. توضیح اینکه، زمانی که پیمانکاران شبکه های مخابراتی بخواهند چند شبکه از کابلهای تلفن را به یکدیگر متصل کنند، نیاز به یک مقرّ مرکزی دارند تا بتوانند سر همه رشته کابلها را در یکجا جمع کنند. این مقرّ مرکزی به خاطر اینکه نقطه اتصال شبکه های زیادی است باید در برابر بسیار از عوامل مخرب مقاوم باشد. از چیزهایی که می تواند شبکه اتصال مخابراتی را تهدید کند می توان به نم ، فشار اجسام سنگین، حرارت و ضربه اشاره کرد. منهول مخابراتی به خاطر مقاومت در برابر تمام تهدیدات بیان شده، گزینه مناسبی برای اتصال شبکه مخابراتی به شمار می رود.


مطالعه بیشتر: معرفی انواع لوله های پلیمری و کاربرد آنها


امتیازات و نکات برجسته منهول مخابراتی پلی اتیلن

  • مقاومت در برابر فشار ناشی از اجسام سنگین: منهول پلی اتیلن به خاطر داشتن بافت بدنه مقاوم ، می تواند در برابر هر گونه فشار مقاومت کرده و از شبکه انتقال داده های مخابراتی به خوبی محافظت کند.
  • مقاومت در برابر ضربه و دما: مواد پلیمری به کار رفته در مهنول پلی اتیلن، مقاومت بالایی در برابر ضربه های آنی مثل پرتاب اجسام نوک تیز و سنگ ها دارد و می تواند دمای زیاد محیط را تاب بیاورد.
  • وزن پایین منهول پلی اتیلن مخابراتی: وزن پایین این محصول یک پوئن مثبت به حساب می آید که هنگام نصب و اتصال قطعات به یکدیگر، خود را نشان میدهد. وزن قطعات این محصل به گونه ای است که هنگام نصب آنها در محل، نیازی به ماشین آلات سنگین نیست.
  • این محصول نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد. به همین خاطر ، هزینه های استفاده از این محصول به نسبت محصولات دیگر، به مراتب پایین تر است.
  • منهول پلی اتیلن مخابراتی، گزینه مناسبی برای جایگزینی منهول های بتونی یا فلزی است که در طول زمان فرسوده شده و کارایی خود را از دست می دهند و به همین سبب به شبکه انتقال مخابرات صدمه وارد می کنند.

امتیازات کاربردی منهول مخابراتی پلی اتیلن

  • نصب اتصالات منهول پلی اتیلن با سرعت بالا صورت می گیرد و می توان شبکه مخابراتی را در کوتاهترین زمان ممکن راه اندازی کرد.
  • منهول مخابراتی پلی اتیلن در برابر مواد خورنده اسیدی و بازی مقاوم بوده و اجازه عبور نم را از بدنه خود نمی دهد. به همین خاطر کابلهای مخابراتی، از تهدید احتمالی مواد فاضلابی و اتصالی کردن در نتیجه ورود رطوبت، در امان خواهند بود.
  • منهول پلی اتیلن مخابراتی دارای اتصالات کافی بوده و در صورت نیاز می توان ارتفاع منهول را تا 12 متر افزایش داد.

شرکت لوله آنلاین با ارائه بهترین کیفیت از محصول منهول پلی اتیلن مخابراتی، می تواند شبکه های مخابراتی را به بهترین نحو ممکن از آسیب محافظت نماید.

فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

جدیدترین مطالب وبلاگ

اینستاگرام

تلگرام

واتس اپ

ایتا

جدیدترین محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لـــــوله آنـــــلاین